Regulamin SCOUT SPORT dot. bezpiecznego korzystania z obiektu i sprzętu . Stan na dzień 12.02.2020r.
Regulamin
bezpiecznego korzystania z obiektu SCOUT SPORT oraz sprzętu do ćwiczeń.
- Korzystanie z obiektu jest dopuszczalne bez udziału publiczności wyłącznie w przypadku:
1) sportu zawodowego w rozumieniu art. 2 pkt 143 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17czerwca2014r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art.107 i108 Traktatu (Dz.Urz. UEL187 z 26.06.2014, str.1, z późn. zm.2);
2) zawodników pobierających stypendium sportowe, o którym mowa w ustawie z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz.U. z 2020r. poz.1133);
3) zawodników będących członkami kadry narodowej lub reprezentacji olimpijskiej lub paraolimpiskiej;
4) uprawiających sport w ramach ligi zawodowej w rozumieniu ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie;
5) zawodników uczestniczących we współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez odpowiedni polski związek sportowy lub Polski Komitet Paraolimpijski i jego członków zwyczajnych;
6) szkolenia i współzawodnictwa w sporcie akademickim realizowanych przez Akademicki Związek Sportowy;
7) organizowania kursów i egzaminów w zakresie uprawnień trenerskich lub instruktorskich, o których mowa wart.41 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie ;
8) kortów tenisowych, przy czym na jednym korcie tenisowym może przebywać w tym samym czasie nie więcej niż 5 osób z niego korzystających.
- Okoliczności, o których mowa w pkt 1 ppkt 1–7 niniejszego Regulaminu , potwierdza dokument wystawiony przez podmiot opłacający wynagrodzenie lub stypendium sportowe albo przez odpowiednio międzynarodową federację sportową działającą w sporcie olimpijskim lub paraolimpijskim lub inną uznaną przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski albo międzynarodową organizację sportową o zasięgu kontynentalnym należącą do takiej federacji, albo polski związek sportowy lub Polski Komitet Paraolimpijski i jego członków zwyczajnych lub Akademicki Związek Sportowy.
- Każdy klient SCOUT SPORT przed wejściem na obiekt zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotowym regulaminem
o bezpiecznym korzystaniu klienta z obiektu SCOUT SPORT oraz sprzętu do ćwiczeń.
- Każdy klient przed wejściem na obiekt zobowiązany jest wylegitymować się pracownikom Recepcji obiektu dokumentem opisanym w pkt 2 regulaminu, uprawniającym do korzystania z obiektu – dotyczy osób wymienionych w pkt 1 , ppkt 1-7. Dokument ten należy posiadać każdorazowo podczas pobytu na obiekcie.
- Każdy klient przed wejściem na obiekt zobowiązany jest do złożenia w Recepcji obiektu pisemnego oświadczenia potwierdzającego posiadanie dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1-7. Oświadczenia przechowywane są w Recepcji obiektu .
- Zabrania się korzystania z usług SCOUT SPORT klientom jeżeli:
6.1 Zaobserwowali oni u siebie objawy choroby zakaźnej,
6.2 Objęci są kwarantanną lub izolacją
6.3 W ciągu ostatnich 14 dni mieli kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zakażoną lub chorą na COVID-19.
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się 1 osoba – na podłodze wyznaczone są strefy zapewniające zachowanie odpowiednich odległości między klientami przed recepcją.
- Wejście na obiekt wyłącznie w maseczce , trening można przeprowadzić bez maseczki.
- Przed każdą salą do ćwiczeń znajduje się informacja o maksymalnej liczbie osób mogących ćwiczyć na poszczególnych salach – klient winien się dostosować do maksymalnej liczy osób na Sali. Trener/ instruktor może polecić opuszczenie Sali klientowi w przypadku przekroczenia limitu osób na Sali.
- Na obiekcie SCOUT SPORT dopuszcza się ograniczoną liczbę klientów w pomieszczeniach 1 osoba na 10 m².
- Osoby w wieku powyżej 60 r. ż. lub cierpiące na choroby przewlekłe, w tym otyłość, proszone są o rozważenie decyzji o korzystaniu. z ćwiczeń w godzinach najmniej popularnych ( godziny dopołudniowe ), bez obecności innych osób, albo zaniechaniu korzystania z centrum SCOUT SPORT do czasu ustania zagrożenia epidemicznego.
- Na obiekcie umieszczenie są infografiki/ plakaty w widocznych miejscach dot. zachowania określonych wytycznych bezpieczeństwa sanitarnego w SCOUT SPORT( przedmiotowa informacja zamieszczona została na stronie internetowej SCOUT SPORT- zakładka Aktualności ).
- Klient zobowiązany jest do utrzymania odległości przynajmniej 2 m pomiędzy klientem i pracownikiem obiektu.
- Zabrania się przestawiania rozstawionych sprzętów do ćwiczeń na odległość poniżej 1,5 m. Dopuszcza się używanie co drugiej maszyny w tym samym momencie , jeżeli nie ma zachowanej odległości 1,5 m – nadzór sprawuje personel klubu.
- Wyznacza się przerwę techniczną w ciągu dnia na potrzeby dezynfekcji powierzchni i wentylacji pomieszczeń na godzinę 13.00 – 14.00. Przerwa obowiązuje w dni robocze , soboty i niedziele oraz w święta . Obiekt zostaje wówczas wyłączony z użytkowania. Klient bezwzględnie zobowiązany jest opuścić obiekt do godz. 13.00 , uruchomienie obiektu następuje o godz. 14.00.
- Obiekt zapewnia 15-minutowe odstępy między wchodzącymi i wychodzącymi uczestnikami zajęć sportowych, wydarzeń sportowych lub korzystających z obiektu sportowego lub sprzętu sportowego.
- Zapewnia się, w miarę możliwości, stałe wietrzenia wszystkich pomieszczeń obiektu SCOUT SPORT; Obiekt SCOUT SPORT wyposażony jest w system wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej – utrzymywane zostają zasady w zakresie wysokiej krotności wymiany powietrza w obiekcie, poprzez doprowadzanie do obiektu (w miarę możliwości technicznych) głównie świeżego – atmosferycznego odpowiednio uzdatnionego powietrza z możliwie jak najmniejszym dodatkiem powietrza z systemu cyrkulacji, a następnie usunięcie zużytego powietrza na zewnątrz obiektu.
- Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne są dla klientów w obszarze wejścia/ recepcji oraz przy wyjściu z toalet oraz każdej sali do ćwiczeń.
- Preparaty do dezynfekcji znajdują się przy każdej strefie treningowej w zasięgu wzroku osób trenujących.
- Klient dezynfekuje każde urządzenie po jego użyciu po zakończonym ćwiczeniu. Czynność realizowana jest przez klienta na podstawie widocznej informacji/instrukcji przy użyciu udostępnionego środka do dezynfekcji; W miarę możliwości zaleca się korzystanie przez klientów z własnych pomocy – typu maty, gumy do ćwiczeń.
- Zaleca się dezynfekowanie szafek na ubranie przed i po korzystaniu przez klienta – w szatniach znajdują się pojemniki z płynem do dezynfekcji aby klient mógł zrobić to osobiście.
- Dezynfekcje toalet przeprowadzane są nie rzadziej niż co 2h w godzinach szczytu (w dni robocze od godz. 16); Ograniczenia dot. liczby osób przebywających jednoczasowo w toaletach – zakłada się 1 osoba na 2 kabiny/toalety.
- Ze Ściany wspinaczkowej mogą korzystać wyłącznie osoby wymienione w pkt 1 ppkt 1-7 Regulaminu . Dodatkowo dla ściany wspinaczkowej wprowadza się:
- Zachowanie minimalnej 1,5 metrowej odległości między osobami wspinającymi się po powierzchni ściany wspinaczkowej.
- Nakaz dezynfekcji wypożyczanego i przekazywanego osobistego sprzętu wspinaczkowego tj. (buty, uprząż, przyrząd do asekuracji, kask) przed każdą sesją wspinaczkową.
- Zakaz wymieniania się sprzętem osobistym tj. (buty wspinaczkowe, uprząż, przyrząd do asekuracji, kask) pomiędzy osobami w ramach jednej sesji wspinaczkowej.
- Zakaz używania na obiektach wspinaczkowych wspólnej magnezji, w tym prowadzenia wypożyczalni magnezji. Zalecane jest używanie magnezji indywidualnej, w szczególności magnezji w płynie.
- Klienci, którzy w sposób rażący naruszają zasady bezpieczeństwa, podlegają upomnieniu przez personel i w ostateczności mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu ze skutkiem
PREZES ZARZĄDU HOTEL SCOUT AGNIESZKA NOWAK
Podpis na oryginale