Regulamin obiektu – aktualizacja na dzień 20.03.2021
Kochani Klubowicze , w związku z Rozporządzeniem RADY MINISTRÓW z dnia 19 marca 2021r.w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dniem 20.03.2021r SCOUT SPORT wprowadza nowy Regulamin bezpiecznego korzystania z obiektu Scout Sport oraz sprzętu do ćwiczeń. Przed przybyciem do obiektu prosimy o szczegółowe zapoznanie się z jego postanowieniami.
Regulamin
bezpiecznego korzystania z obiektu SCOUT SPORT oraz sprzętu do ćwiczeń.
Na podstawie ROZPORZĄDZANIA RADY MINISTRÓW z dnia 19 marca 2021r.w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dniem 20.03.2021r wprowadzam niniejszy regulamin bezpiecznego korzystania z obiektu Scout Sport oraz sprzętu do ćwiczeń :
- Korzystanie z obiektu jest dopuszczalne bez udziału publiczności wyłącznie:
1.1 dla członków kadry narodowej polskich związków sportowych.
1.2 w przypadku sportu zawodowego w rozumieniu art.2 pkt 143 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651 / 2014 z dnia 17czerwca 2014r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art.107 i108Traktatu lub zawodników pobierających stypendium sportowe, o którym mowa w ustawie z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z2010r. poz.1133), lub zawodników będących członkami kadry narodowej lub reprezentacji olimpijskiej, lub reprezentacji paraolimpijskiej, lub uprawiających sport w ramach ligi zawodowej w rozumieniu tej ustawy, lub dzieci i młodzieży uczestniczącej we współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez odpowiedni polski związek sportowy.
- Okoliczności, o których mowa w pkt 1 Regulaminu potwierdza dokument wystawiony przez podmiot opłacający wynagrodzenie lub stypendium sportowe albo przez odpowiednio międzynarodową federację sportową działającą w sporcie olimpijskim lub paraolimpijskim lub inną uznaną przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski albo międzynarodową organizację sportową o zasięgu kontynentalnym należącą do takiej federacji, albo polski związek sportowy. .
- Każdy klient SCOUT SPORT przed wejściem na obiekt zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotowym regulaminem
o bezpiecznym korzystaniu klienta z obiektu SCOUT SPORT oraz sprzętu do ćwiczeń.
- Każdy klient przed wejściem na obiekt zobowiązany jest wylegitymować się pracownikom Recepcji obiektu dokumentem opisanym w pkt. 2 Regulaminu, uprawniającym do korzystania z obiektu. Dokument ten należy posiadać każdorazowo podczas pobytu na obiekcie.
- Każdy klient przed wejściem na obiekt zobowiązany jest do złożenia w Recepcji obiektu pisemnego oświadczenia potwierdzającego posiadanie dokumentów o których mowa w pkt 2 Regulaminu . Oświadczenia przechowywane są w Recepcji obiektu .
- Zabrania się korzystania z usług SCOUT SPORT klientom jeżeli:
6.1 Zaobserwowali oni u siebie objawy choroby zakaźnej,
6.2 Objęci są kwarantanną lub izolacją
6.3 W ciągu ostatnich 14 dni mieli kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zakażoną lub chorą na COVID-19.
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się 1 osoba – na podłodze wyznaczone są strefy zapewniające zachowanie odpowiednich odległości między klientami przed recepcją.
- Wejście na obiekt wyłącznie w maseczce, trening można przeprowadzić bez maseczki sędziego, trenera oraz osoby uprawiającej sport w ramach współzawodnictwa sportowego, zajęć sportowych lub wydarzeń sportowych.
- Na obiekcie umieszczenie są infografiki/ plakaty w widocznych miejscach dot. zachowania określonych wytycznych bezpieczeństwa sanitarnego w SCOUT SPORT( przedmiotowa informacja zamieszczona została na stronie internetowej SCOUT SPORT- zakładka Aktualności ).
- Klient zobowiązany jest do utrzymania odległości przynajmniej 2 m pomiędzy klientem i pracownikiem obiektu.
- Zabrania się przestawiania rozstawionych sprzętów do ćwiczeń na odległość poniżej 1,5 m. Dopuszcza się używanie co drugiej maszyny w tym samym momencie , jeżeli nie ma zachowanej odległości 1,5 m – nadzór sprawuje personel klubu.
- Wyznacza się przerwę techniczną w ciągu dnia na potrzeby dezynfekcji powierzchni i wentylacji pomieszczeń na godzinę 13.00 – 14.00. Przerwa obowiązuje w dni robocze , soboty i niedziele oraz w święta . Obiekt zostaje wówczas wyłączony z użytkowania. Klient bezwzględnie zobowiązany jest opuścić obiekt do godz. 13.00 , uruchomienie obiektu następuje o godz. 14.00.
- Obiekt zapewnia 15-minutowe odstępy między wchodzącymi i wychodzącymi uczestnikami zajęć sportowych, wydarzeń sportowych lub korzystających z obiektu sportowego lub sprzętu sportowego.
- Zapewnia się, w miarę możliwości, stałe wietrzenia wszystkich pomieszczeń obiektu SCOUT SPORT; Obiekt SCOUT SPORT wyposażony jest w system wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej – utrzymywane zostają zasady w zakresie wysokiej krotności wymiany powietrza w obiekcie, poprzez doprowadzanie do obiektu (w miarę możliwości technicznych) głównie świeżego – atmosferycznego odpowiednio uzdatnionego powietrza z możliwie jak najmniejszym dodatkiem powietrza z systemu cyrkulacji, a następnie usunięcie zużytego powietrza na zewnątrz obiektu.
- Osoby uczestniczące w zajęciach sportowych lub wydarzeniu sportowym oraz korzystające z obiektu sportowego lub ze sprzętu sportowego są obowiązane do dezynfekcji rąk, wchodząc i opuszczając obiekt, wydarzenie sportowe lub zajęcia sportowe.,
- Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne są dla klientów w obszarze wejścia/ recepcji oraz przy wyjściu z toalet oraz każdej sali do ćwiczeń.
- Preparaty do dezynfekcji znajdują się przy każdej strefie treningowej w zasięgu wzroku osób trenujących.
- Klient dezynfekuje każde urządzenie po jego użyciu po zakończonym ćwiczeniu. Czynność realizowana jest przez klienta na podstawie widocznej informacji/instrukcji przy użyciu udostępnionego środka do dezynfekcji; W miarę możliwości zaleca się korzystanie przez klientów z własnych pomocy – typu maty, gumy do ćwiczeń.
- Klient zobowiązany jest do dezynfekowania po sobie szafek na ubranie przed i po korzystaniu – w szatniach znajdują się pojemniki z płynem do dezynfekcji.
- Dezynfekcja toalet przeprowadzana jest nie rzadziej niż co 2h w godzinach szczytu (w dni robocze od godz. 16). Ograniczenia dot. liczby osób przebywających jednoczasowo w toaletach – zakłada się 1 osoba na 2 kabiny/toalety. Dezynfekcja szatani na obiekcie przeprowadzana jest podczas przerwy technicznej w ciągu dnia.
- Sauna na obiekcie zostaje wyłączona z użytku zgodnie z § ust 1 pkt 3 Rozporządzenia RM z dnia 19.03.2021.
- Ze Ściany wspinaczkowej mogą korzystać wyłącznie osoby wymienione w pkt. 1 niniejszego Regulaminu . Dodatkowo dla ściany wspinaczkowej wprowadza się:
- Zachowanie minimalnej 1,5 metrowej odległości między osobami wspinającymi się po powierzchni ściany wspinaczkowej.
- Nakaz dezynfekcji wypożyczanego i przekazywanego osobistego sprzętu wspinaczkowego tj. (buty, uprząż, przyrząd do asekuracji, kask) przed każdą sesją wspinaczkową.
- Zakaz wymieniania się sprzętem osobistym tj. (buty wspinaczkowe, uprząż, przyrząd do asekuracji, kask) pomiędzy osobami w ramach jednej sesji wspinaczkowej.
- Zakaz używania na obiektach wspinaczkowych wspólnej magnezji, w tym prowadzenia wypożyczalni magnezji. Zalecane jest używanie magnezji indywidualnej, w szczególności magnezji w płynie.
- Klienci, którzy w sposób rażący naruszają zasady bezpieczeństwa, podlegają upomnieniu przez personel i w ostateczności mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu ze skutkiem
PREZES ZARZĄDU HOTEL SCOUT AGNIESZKA NOWAK Podpis na oryginale